X
شنبه 22 خرداد 1395

سفری ارزان قیمت به دبی

نوشته شده توسط محمد در ساعت 10:39
تور دبی ارزان نفری ۵۰-۶۰ درهم میشد اما واقعا خوشمزه بود. تا ۷ وایلد وادی بودیم و ۷.۵ رسیدیم هتل. ترانسفر هتل ساعت ۶.۵ رفته بود و ترافیک مزید علت شده بود برای دیر رسیدن ما. لیدر تور مون مرام گذاشت و با ماشین خودش ما رو رسوند فرودگاه. با ایران ایر برگشتیم و من در تعجبم که چرا این قدر کیفیت خدمات شون بد شده. فقط یک نوع غذا داشتند و اون هم به شدت بد. ساعت ۱ صبح دوشنبه رسیدیم فرودگاه امام خمینی و ماشین رو از پارکینگ برداشتیم و رفتیم خونه. هزینه ی پارکینگ شبی ۳ تومن بود و ۵۰۰ تومن هم ورودی پارکینگ. کلا  نیست. با توجه به اینکه اگه برای تفریح می رین دبی تو طول روز هتل نیستید و فقط آخر شب برای خواب می آیید هتل، تو فصولی که هتل های دیگه قیمت هاشون رو بالا می برن، روی ایزی هتل می شه حساب کرد.  نزدیک ترین ایستگاه مترو، اسمش جبل علیه و فقط چند دقیقه پیاده فاصله داره. رستوران هتل قیمت هاش نسبت به سطح شهر گرون تره و کیفیت غذاهاش تعریفی نداره.  ایزی هتل یک سری هتل های زنجیره ای تو چندین کشور دنیا داره که ایده اون از انگلستان میاد. حتی مدیران همین هتل  به همراه خانواده ام تصمیم گرفتیم برای اولین بار به دبی سفر کنیم. منزل برادرم که یکسال قبل در انجا اقامت کرده بود در منطقه Jumeirah Lakes Towers قرار داشت پس برنامه ای شش روزه را به مقصد دبی ریختیم.تا گرفتن ویزا و اماده   هتل و هنوز اتاقامون آماده نبود تور آنتالیا ارزان  دیگه کلافه شده بودیم تو هم   خسته شده بودی ماها همه رو مبلا خوابمون برده بود و مامان جوونه بیچاره همش با تو بازی می کرد که خوابت نبره و بدخواب نشی تا بریم تو اتاق   خوابیدیم آماده شدیم و رفتیم دبی مال. رقص آب و گشت و گذار اما اون شب چون تعطیلی هم بود   شلوغ بود آخ  از این صورته که حرف میزد